1. Հաճախորդների սպասարկման, անձնակազմի արտաքին տեսքի ստանդարտների, բիզնես վարվելակերպի կանոնների, ողջույնի, շնորհակալության եւ հրաժեշտի բրենդային արտահայտությունների մշակում,
2. Բանկի հաճախորդային բազան պահպանելու և մեծացնելու համար հաճախորդամետության սկզբունքների կիրառում, հաճախորդների սպասարկման որակի և հաճախորդների բավարարվածության, բանկային գործիքներից և ծառայություններից օգտվելու հարմարավետության գնահատում և հսկողություն,
3. Սպասարկող անձնակազմի վերապատրաստում և բոլոր բանկային գործիքների ու ծառայությունների մասին իրազեկության բարձրացում,
4. Սպասարկող անձնակազմի ուսուցում հաճախորդներին սպասարկման առցանց հարթակ տեղափոխելու նպատակով:
|