Ծառայություններ
Օգտակար տեղեկատվություն՝ հաճախակի կիրառվող բանկային հասկացություններԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԱՆՁԱՆՑ ՀԱՄԱՐ
- Ավանդներ
- Սպառողական վարկեր
- Հիփոթեքային վարկեր
- Ավտովարկ
- Դրամական փոխանցումներ
- Կոմունալ վճարումներ
- Բանկային քարտեր
- «Ինտերնետ Բանկ - Հաճախորդ» համակարգ
- Մոբայլ բանկինգ
- Դեպոզիտար արկղեր
- Հաշվարկա - դրամարկղային սպասարկում
- Սոցիալական փաթեթի հաշիվներ
- Սակագներ
- Ներդրումային և ոչ հիմնական ծառայություններ
ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԻՐԱՎԱԲԱՆԱԿԱՆ ԱՆՁԱՆՑ ՀԱՄԱՐ
- Բիզնես վարկեր
- Ավանդներ
- Բանկային քարտեր
- Դրամական փոխանցումներ
- «Ինտերնետ Բանկ - Հաճախորդ» համակարգ
- Մոբայլ բանկինգ
- Դեպոզիտար արկղեր
- Հաշվարկա - դրամարկղային սպասարկում
- Սակագներ
- Ներդրումային և ոչ հիմնական ծառայություններ
ԴՈՒՔ ԻՐԱՎՈՒՆՔ ՈՒՆԵՔ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՎԵԼ ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ՀԵՏ ՁԵՐ ՆԱԽԸՆՏՐԱԾ ԵՂԱՆԱԿՈՎ՝ ՓՈՍՏԱՅԻՆ ԿԱՊԻ ՄԻՋՈՑՈՎ ԿԱՄ ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ԵՂԱՆԱԿՈՎ: ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ԵՂԱՆԱԿՈՎ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ՍՏԱՑՈՒՄԸ ԱՄԵՆԱՀԱՐՄԱՐԱՎԵՏՆ Է: ԱՅՆ ՀԱՍԱՆԵԼԻ Է 24/7 ՌԵԺԻՄՈՎ, ԶԵՐԾ Է ԹՂԹԱՅԻՆ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ԿՈՐՍՏԻ ՌԻՍԿԵՐԻՑ ԵՎ ԱՊԱՀՈՎՈՒՄ Է ԳԱՂՏՆԻՈՒԹՅՈՒՆ:
«Փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարի մասին» ՀՀ օրենքով սահմանված կարգով հաճախորդի պատշաճ ուսումնասիրության նպատակով բանկը կարող է սպառողից «Ճանաչիր քո հաճախորդին» («Know your customer») սկզբունքի հիման վրա պահանջել լրացուցիչ փաստաթղթեր կամ այլ տեղեկություններ, ինչպես նաև բանավոր հաղորդակցման ընթացքում սպառողին լրացուցիչ հարցեր տալ: