1. Մասնաճյուղի և բիզնես խմբի համախառն պլանային ցուցանիշների կատարում, ինչպես նաև բիզնես խմբի աշխատակիցների միջև ամսական պլանների բաշխում
2. Մասնաճյուղի խնդիրների և գործառույթների կատարման նկատմամբ հսկողության իրականացում
3. Մասնաճյուղի հաճախորդների սպասարկման որակի նկատմամբ հսկողության իրականացում
4. Մասնաճյուղի ցուցանիշների բարձրացման նպատակով նոր հաճախորդների ներգրավման աշխատանքների կազմակերպում, շահութաբերության և ակտիվների իրացման ապահովում, ինչպես նաև տվյալ տարածաշրջանի ֆինանսաբանկային համակարգում մասնաճյուղի դիրքի և մրցունակության ապահովում և բարձրացում
5. Մասնաճյուղի կողմից ներկայացվող վարկային հայտերի և այլ փաստաթղթային փաթեթների ամբողջականության վերահսկում և ապահովում` Բանկում գործող կարգերին համապատասխան
6. Եռամսյակային ու տարեկան ֆինանսական արդյունքների վերաբերյալ հաշվետվությունների կազմում (ըստ պահանջի և անհրաժեշտության), սահմանվող պլանային ցուցանիշների վերաբերյալ առաջարկությունների ներկայացում
7. Մասնաճյուղի վարկային գործունեությանը վերաբերող սահմանված հաշվետվությունների և պահանջվող տեղեկանքների ներկայացման կազմակերպում և վերահսկում
8. Հաճախորդների ներգրավում, սպասարկում և վաճառք,
9. Պոտենցիալ հաճախորդների բացահայտում, բազաների ստեղծում և ներգրավում
10. Վարկային պորտֆելի կառավարում, տարեկան պլանների և վաճառքների կազմակերպում և իրականացում
11. Վարկերի վերադարձելիությանը ուղղված աշխատանքների` այդ թվում վերանայումների, գործընթացների իրականացում
12. ՀՀ օրենսդրությունից և Բանկի ներքին իրավական ակտերից բխող այլ պարտականությունների իրականացնում
|