ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
|
Աշխատատեղի անվանումը
|
Թվային Մարքեթինգի Մասնագետ
/ծառայությունների մատուցման պայմանագիր/
Յունիբանկը փնտրում է փորձառու թվային մարքեթինգի մասնագետ, ով պատասխանատու կլինի թվային մարքեթինգային ռազմավարությունների մշակման, ներդրման և օպտիմալացման համար։
|
Պարտականությունները
|
- Մարքեթինգային թվային ռազմավարության մշակում և թվային գովազդային արշավների պլանավորում (ներառյալ SEO, ASO) և վերահսկում,
- Վճարովի գովազդային արշավների (Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads և այլն) պլանավորում, իրականացում և օպտիմալացում
- Email մարքեթինգային արշավների մշակում և իրականացում
- Մարքեթինգային արշավների արդյունավետության գնահատում (Google Analytics, Meta Insights և այլն)
- Սոցիալական մեդիայի և կայքէջի բովանդակության ստեղծում (բլոգ, նորություններ, հրապարակումներ)
- Թիրախային լսարանի ուսումնասիրում, ռազմավարության մշակում և գովազդային բյուջեի կառավարում
- Մրցակիցների վերլուծություն և առաջարկների ներկայացում
|
Հիմնական պահանջները
|
Մասնագիտական փորձը
|
Թվային մարքեթինգի ռազմավարությունների 3+ տարի մշակման և իրականացման փորձ
|
Անհրաժեշտ հմտություններ
|
- SEO-ի, PPC-ի և այլ մարքեթինգային ավտոմատացման գործիքների իմացություն
- Ստեղծագործական մտածողություն՝ տարբերվող գովազդային բովանդակության ստեղծման համար
- Սոցիալական մեդիայի գործիքների կառավարման փորձ
|
Գործարար որակներ, անձնական հատկանիշներ
|
Թիմում աշխատելու հմտություն, պլանավորման և կազմակերպման հմտություն, տեխնոլոգիական հմտություններ տվյալների վերլուծության հմտություն, պատասխանատվության զգացում, զգոնություն, հաղորդակցվելու կարողություն, արագագործություն:
|
Դիմելու կարգ
|
Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:
|
Ընտրության կարգը
|
Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:
|
Դիմելու վերջնաժամկետը
|
17.07.2025թ.
|