Աշխատանք Յունիբանկում

Աշխատանք Յունիբանկում

Աշխատանք Յունիբանկում

Յունիբանկը հետաքրքրված է ինչպես փորձառու, այնպես էլ սկսնակ մասնագետների ներգրավմամբ: Մենք լայն հնարավորություններ ենք ստեղծում աշխատակիցների մասնագիտական աճի և հետագա առաջխաղացման համար: Յունիբանկում թափուր պաշտոնների համալրումն իրականացվում է մրցութային կարգով:


Արտոնությունների փաթեթ աշխատակիցների համար

Աշխատանք Յունիբանկում

Թափուր պաշտոններ

Կորպորատիվ բիզնեսի զարգացման և վաճառքների տնօրենի տեղակալ

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Կորպորատիվ բիզնեսի զարգացման և վաճառքների տնօրենի տեղակալ

Հաշվետու է՝ Վարչության անդամ, Վարչության նախագահի առաջին տեղակալ, Կորպորատիվ բիզնեսի զարգացման և վաճառքների տնօրենին

Պարտականությունները

1. Բանկի կորպորատիվ բիզնեսի զարգացմանն ուղղված գործունեության կազմակերպումը, ղեկավարումը, կոորդինացումը և հսկումը,

2. Կատարել շուկայի, այդ թվում միջազգային, ուսումնասիրություններ և առաջարկներ ներկայացնել Կորպորատիվ նոր գործիքների կիրառման, ինչպես նաև դրանց տոկոսադրույքների և սակագների վերանայման վերաբերյալ

3. Բանկի կորպորատիվ բիզնեսի զարգացման և պլանային ցուցանիշների ապահովում,

4. Կորպորատիվ գործիքների վաճառքների մասով բիզնես մասնաճյուղերի գործունեության կազմակերպում, ղեկավարում և վերահսկում, կորպորատիվ հաճախորդների ներգրավման գործընթացի կազմակերպում,

5. Մասնաճյուղերի անարդյունավետ գործունեության պատճառների բացահայտում, դրանց լուծման վերաբերյալ առաջարկությունների ներկայացում,

6. Մասնաճյուղերի կողմից ներկայացված վարկային հայտերի ֆինանսական վերլուծության դիտարկում և վերահսկում

7. Բանկի տարեկան բյուջեով նախատեսված տնօրինության ցուցանիշների ապահովում,

8. Վարկային շուկայի ուսումնասիրության հիման վրա  նոր բնագավառների վարկավորման գործընթացների և դրանց իրականացման նպատակով արդյունավետ գործիքների մշակումը,

9. ՓՄՁ հաճախորդների բացահայտմանն ու ներգրավմանն ուղղված նոր մեթոդների մշակումը, ներդրումը և վերլուծումը

10. ՀՀ օրենսդրությունից և բանկի ներքին իրավական ակտերից բխող այլ պարտականությունների իրականացում:

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն /լրացուցիչ կրթությունը, վերապատրաստումները, թրեյնինգները կդիտվեն որպես առավելություն/

Մասնագիտական փորձ

Առնվազն 3 տարվա ղեկավարի փորձ բանկային համակարգում

Գիտելիքներ     

Բանկային օրենսդրության, համապատասխան նորմատիվ իրավական ակտեր և ներքին կարգերի, կանոնակարգերի իմացություն, ֆինանսական վերլուծության խորացված գիտելիքներ, համակարգչային ծրագրերի իմացություն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների իմացություն

Գործարար որակներ, անձնական հատկանիշներ

Թիմում աշխատելու հմտություն, որոշումներ կայացնելու հմտություն, պատասխանատվության զգացում, զգոնություն, հաղորդակցվելու կարողություն, արագագործություն,   համագործակցելու հմտություն, բանակցելու ունակություն, պատասխանատվության զգացում   

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով) cv@unibank.am հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

30.11.2025թ.


Կորպորատիվ կոմիսիոն բիզնեսի և ավանդների զարգացման գլխավոր մասնագետ

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Կորպորատիվ կոմիսիոն բիզնեսի և ավանդների զարգացման գլխավոր մասնագետ

Պարտականությունները

  1. Քարտային վճարումների շուկայի վերլուծության իրականացում, Բանկում գործող ֆինանսական գորիծիքների համապատասխանեցում  հաճախորդների պահանջներին:
  2. Թիրախային խմբի հաճախորդների ուսումնասիրության և ցուցակագրման իրականացում, մարկետինգային և գովազդային արշավների իրականացման համար անհրաժեշտ գործընթացների նախաձեռնում:                     

  3. Սպասարկման կետերում վաճառք իրականացնող իրավաբանական անձանց փաթեթային առաջարկների ներկայացում:                      

  4. Մրցակից բանկերի/կազմակերպությունների առաջարկների մանրամասն ուսումնասիրություն, կայքում համապատասխան փոփոխությունների իրականացման ապահովման վերահսկողություն:                

  5. Բիզնեսի համար նախատեսված ինտերնետ և մոբայլ բանկինգի զարգացմանն ուղված առաջարկների ներկայացում:           

  6. Գործող բիզնես հաճախորդների բազայի հիման վրա ներգրավման իրականացում:     

  7. Ընթացիկ և կատարված աշխատանքների մասով հաշվետվությունների կազմում և ներկայացում:                

  8. Բանկում գործող սակագների փոփոխության վերաբերյալ առաջարկների ներկայացում: 

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն /նախընտրելի է տնտեսագիտական/ 

Մասնագիտական փորձ

1-2 տարվա աշխատանքային փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում, մասնավորապես կոմիսիոն բիզնեսի գծով:

Լեզուներ   

1.Հայերեն լեզվի տիրապետում (գերազանց)

2. Ռուսերեն լեզվի տիրապետում  (գերազանց)

3. Այլ օտար լեզուների տիրապետում (ցանկալի է)

Հմտություններ

Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office)

Գործարար որակներ

Հաղորդակցվելու կարողություն, համագործակցելու հմտություն, բանակցելու ունակություն, պատասխանատվության զգացում, արդյունքին և նպատակին ուղղվածություն

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

15.12.2025թ.


Բիզնես խմբի ղեկավար /Երևանի մասնաճյուղերի համար/

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Բիզնես խմբի ղեկավար
/Երևանի մասնաճյուղերի համար/

Պարտականությունները

  1. Բիզնես խմբի աշխատանքի կազմակերպում և տեղաբաշխում, ապահովում դրանց արդյունավետ կազմակերպումը, վերահսկում հանձնարարված աշխատանքների ճիշտ և ժամանակին կատարումը
  2. ՓՄՁ հաճախորդների վարկային հայտերի կազմում, ինչպես նաև անհրաժեշտ փաստաթղթային փաթեթի հավաքագրում,
  3. Հաճախորդի բիզնեսի ֆինանսական վերլուծություն,
  4. Ամբողջական վարկային գործի կազմում և ներկայացում հաստատման,
  5. Աշխատանքային գործունեությունից բխող հաշվետվությունների կազմում,
  6. Իրեն կցված փորձնակ մասնագետներին մասնագիտական ուսուցում և փորձի փոխանցում

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն /նախընտրելի է տնտեսագիտական/ 

Մասնագիտական փորձը

 2-3 տարվա աշխատանքային փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում, մասնավորապես վարկերի վերլուծության փորձ:

Լեզուներ

1.Հայերեն լեզվի տիրապետում (գերազանց)

2. Ռուսերեն լեզվի տիրապետում` հաշվետվությունների կազմման և հաճախորդների հետ բացատրման նպատակով (լավ)

3. Այլ օտար լեզուների տիրապետում (ցանկալի է)

Հմտություններ

Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office)

Գործարար որակներ

Հաղորդակցվելու կարողություն, համագործակցելու հմտություն, բանակցելու ունակություն, պատասխանատվության զգացում, արդյունքին և նպատակին ուղղվածություն

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջներին համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

30.11.2025թ.



Վարկային մասնագետ /ք. Երևան, Հաղթանակ մ/ճ/

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Վարկային մասնագետ

 /ք. Երևան, Հաղթանակ մ/ճ/    

Պարտականությունները

  • Մարքեթինգի իրականացում` նոր հաճախորդների ներգրավելու նպատակով
  • Պոտենցիալ հաճախորդների բացահայտում և բազաների թարմացում
  • Հաճախորդների կարիքների բացահայտում և մասնագիտական խորհրդատվության տրամադրում
  • Վարկերի տրամադրում և պլանային ցուցանիշների կատարում
  • Վարկառուի գործունեության վերլուծություն և վարկունակության գնահատում
  • Բանկի ներքին իրավական ակտերի պահանջներին համապատասխան եզրակացության պատրաստում
  • Վարկային հայտի ներկայացում լիազոր մարմնի քննարկմանը
  • Վարկի տրամադրում և սպասարկում
  • Վարկային պորտֆելի վերահսկում, կառավարում և ընթացիկ մոնիթորինգների իրականացում
  • Աշխատանքային գործունեությունից բխող այլ աշխատանքների կատարում

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն /նախընտրելի է տնտեսագիտական/

Մասնագիտական փորձը

Առնվազն 1 տարվա մասնագիտական փորձ` ֆինանսաբանկային ոլորտում:

Լեզուների իմացությունը

1. Հայերեն լեզվի տիրապետում (գերազանց)                      2. Ռուսերեն լեզվի  տիրապետում` հաշվետվությունների կազմման և հաճախորդների հետ բացատրման նպատակով (լավ)

Հմտություններ

Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office)   հաղորդակցվելու կարողություն, համագործակցելու հմտություն, բանակցելու ունակություն, պատասխանատվության զգացում, արդյունքին և նպատակին ուղղվածություն

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջներին համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

30.11.2025թ.



Սպառողական վարկավորման գծով գործակալ /ք. Երևան, Էջմիածին, Ապարան/

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Սպառողական վարկավորման գծով գործակալ 

/ք. Երևան, Էջմիածին, Ապարան/

(ծառայությունների մատուցման պայմանագիր)

Պարտականությունները

  • Հաճախորդներին Յունիբանկում գործող վարկատեսակների և դրանց պայմանների ներկայացում:
  • Բանկի հետ համագործակցող ընկերությունների տարածքում վարկային դիմումների ընդունում, հայտերի կազմում, ինչպես նաև անհրաժեշտ փաստաթղթային փաթեթի կազմում և ներկայացում Բանկի համապատասխան ստորաբաժանմանը

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն /նախընտրելի է տնտեսագիտական/

Մասնագիտական փորձը

Ցանկալի է նվազագույնը 3 ամսվա փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում /մասնագիտական կրթության պարագայում/:

Լեզուների իմացությունը

1. Հայերեն լեզվի տիրապետում (գերազանց)
2. Ռուսերեն լեզվի տիրապետում` հաճախորդների հետ բացատրման նպատակով (լավ)
3. Այլ օտար լեզուների տիրապետում (ցանկալի է)

Հմտություններ

Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office):

Գործարար որակներ

Հաղորդակցվելու կարողություն, համագործակցելու հմտություն, բանակցելու ունակություն, պատասխանատվության զգացում, արդյունքին և նպատակին ուղղվածություն:

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է անձնական տվյալների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են թեստավորման:



Ոսկերիչ /ք. Երևան/

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Ոսկերիչ  

/ք. Երևան/

Պարտականությունները

  • Գրավի առարկա ոսկյա իրերի պատշաճ ձևով ստուգում, գնահատում և hետհանձնում` համաձայն Բանկի ներքին իրավական ակտերի պահանջների,

  • Գնահատման արդյունքների մասին տեղեկատվության տրամադրում վարկը տրամադրող մասնագետին և մասնաճյուղիկառավարչին,

  • Ոսկյա իրերի գրավը պարունակող պարկերի հանձնում դրամարկղ և դրամարկղից դրանց հետընդունում՝ համաձայն Բանկի ներքին իրավական ակտերի պահանջների,

  • Ոսկու և թանկարժեք զարդերի շուկայում էական փոփոխությունների վերաբերյալ տեղեկատվության տրամադրում անմիջական ղեկավարին:

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Միջին մասնագիտական կամ բարձրագույն (ոսկերչության մասնագիտացմամբ միջին մասնագիտական կրթությունը նախընտրելի է):

Մասնագիտական փորձը

Վերջին 3 տարվա ընթացքում առնվազն 6 ամսվա աշխատանքային փորձ որպես ոսկերիչ (նախընտրելի է ֆինանսաբանկային ոլորտում)

Լեզուների իմացությունը

1. Հայերեն լեզվի տիրապետում (գերազանց)

2. Ռուսերեն լեզվի տիրապետում (լավ)

Հմտություններ

Ոսկու հարգերի, թանկարժեք քարերի և զարդերի գնահատման մեթոդների և ճանաչելիության չափանիշների իմացություն

Գործարար որակները

Պատասխանատվության զգացում, ազնվություն և անաչառություն

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են /Օր. Ոսկերիչ` ք.Երևան/:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

30.11.2025թ.



Վարկավորման գործընթացի հսկողության բաժնի մասնագետ

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Վարկավորման գործընթացի հսկողության բաժնի մասնագետ

Պարտականությունները

1. Տրամադրված վարկերի նպատակային մոնիթորինգների վերահսկողություն

2. Միկրո Էքսպրես վարկատեսակով տրամադրված վարկային պորտֆելի մոնիթորինգների վերահսկողություն

3. Տրամադրված վարկերի հատուկ պայմանների  մոնիթորինգների վերահսկողություն

4. Տրամադրված վարկերի համալիր   մոնիթորինգների վերահսկում

5. Տրամադրված վարկերի ոչ պլանային  մոնիթորինգների վերահսկողություն

6. Մոնիթորինգներին առնչվող հաշվետվությունների կազմում և ներկայացում

7. Պարգևավճարների տվյալների ստուգում և ներկայացում համապատասխան ստորաբաժանմանը

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն /նախընտրելի է տնտեսագիտական/ 

Մասնագիտական փորձ

 1-2 տարվա աշխատանքային փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում, մասնավորապես կոմիսիոն բիզնեսի գծով:

Լեզուներ     

1. Հայերեն լեզվի տիրապետում (գերազանց)

2. Ռուսերեն լեզվի տիրապետում  (գերազանց)

3. Այլ օտար լեզուների տիրապետում (ցանկալի է)

Հմտություններ

Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office)

Գործարար որակներ

Հաղորդակցվելու կարողություն, համագործակցելու հմտություն, բանակցելու ունակություն, պատասխանատվության զգացում, արդյունքին և նպատակին ուղղվածություն

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (պարտադիր նկարով, ցանկալի է ռուսերեն լեզվով)`
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են: 

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

15.12.2025թ.


Զանգերի կենտրոնի որակի վերահսկողության ղեկավար

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Զանգերի կենտրոնի որակի վերահսկողության ղեկավար

Պարտականությունները

  • Բանկի թեժ հեռախոսակապի կենտրոնի աշխատակիցների և հաճախորդների միջև հեռախոսազանգերի վերահսկում և գնահատում,
  • Խնդիրների բացահայտւմ և օպտիմալ լուծումների առաջարկում,
  • Զանգերի որակի և կատարողականի ցուցանիշների վերաբերյալ հաշվետվությունների կազմում,
  • Բանկի թեժ հեռախոսակապի և հաճախորդների հետ հարաբերությունների բարելավման և որակի բարձրացման պատասխանատվություն,
  • Զանգերի կենտրոնի կողմից մատուցված ծառայությունների սպասարկման որակի ուսումնասիրություն (հեռախոսազանգ և գրավոր հաղորդակցում)՝ հեռախոսազանգերի լսման և հաղորդագրությունների դիտարկման միջոցով, համեմատում բանկի կողմից սահմանված նորմերի հետ

Հիմնական պահանջները

Կրթություն

Բարձրագույն կրթություն

Մասնագիտական փորձ

Առնվազն 3 տարվա աշխատանքային փորձ /ցանկալի է թեժ հեռախոսակապի կենտրոնում, կամ սպասարկման ոլորտում/

Լեզուներ

Ռուսերեն, անգլերեն լեզուների իմացություն`/հաղորդակցվելու նպատակով/

Գործարար որակներ, անձնական հատկանիշներ

Թիմում աշխատելու հմտություն, պլանավորման և կազմակերպման հմտություն, տեխնոլոգիական հմտություններ տվյալների վերլուծության հմտություն, պատասխանատվության զգացում, զգոնություն, հաղորդակցվելու կարողություն, արագագործություն:

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

27.11.2025թ.


Աշխատավարձային նախագծերի ներգրավման պատասխանատու

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Զեղչային ծրագրի զարգացման և քարտային գործիքների վաճառքի դեպարտամենտ 

Աշխատավարձային նախագծերի ներգրավման պատասխանատու

Պարտականությունները

1. Աշխատավարձային նախագծերի ներգրավման նպատակով հեռախոսազանգերի իրականացում և բանակցությունների վարում:

2. Աշխատավարձային նախագծերի ներգրավման նպատակով ընկերությունների  հետ համագործակցության պայմանագրերի կազմում և կնքում:

3. Աշխատավարձային նախագծերի ներգրավման նպատակով անցկացվող մարքեթինգային միջոցառումների նախաձեռնում:

4. Անմիջական ղեկավարի կողմից առաջադրանքների, հանձնարարականների ժամանակին և պատշաճ կատարում:

Հիմնական պահանջները

Կրթություն

Բարձրագույն կրթություն /նախընտրելի է տնտեսագիտական/  

Մասնագիտական փորձ

Ցանկալի է նվազագույնը 2 տարվա փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում /մասնագիտական կրթության պարագայում/

Լեզուներ

1. Հայերեն լեզվի տիրապետում (գերազանց)

2. Ռուսերեն լեզվի տիրապետում` հաշվետվությունների կազմման և հաճախորդների հետ բացատրման նպատակով (լավ)

3. Այլ օտար լեզուների տիրապետում (ցանկալի է)

Հմտություններ

Բանակցելու լավ ունակություն, Համակարգչով աշխատելու հմտություն (MS Office  լավ իմացություն)

Գործարար որակներ

Հաղորդակցվելու կարողություն, համագործակցելու հմտություն, բանակցելու ունակություն, պատասխանատվության զգացում, արդյունքին և նպատակին ուղղվածություն:

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

30.11.2025թ.


Կառավարիչ /ք. Երևան, Կապան/

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Կառավարիչ /ք. Երևան, Կապան/

Պարտականությունները

1. Մասնաճյուղի ընթացիկ աշխատանքների կազմակերպում, կոորդինացնում և ղեկավարում, մասնաճյուղի թղթակցության վերահսկում և տեղաբաշխում այն ըստ նշանակության,

2. Բանկում առկա մեթոդներով բանկային գործիքների վաճառքի իրականացում, նոր հաճախորդների ներգրավում,

3. Մասնաճյուղի կողմից ներկայացվող վարկային հայտերի և այլ փաստաթղթային փաթեթների ամբողջականության վերահսկում և ապահովում,

4.   Մասնաճյուղի հաճախորդների սպասարկման որակի նկատմամբ հսկողության իրականացում,

5.   Մասնաճյուղի աշխատողների համագործակցության ապահովում, տեղեկատվության փոխանակում,

6. ՀՀ օրենսդրությունից և բանկի ներքին իրավական ակտերից բխող այլ պարտականությունների իրականացում:

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն /ցանկալի է տնտեսագիտական//

Մասնագիտական փորձը

Նվազագույնը 2 տարվա ղեկավարի փորձ ֆինանսաբանկային ոլորտում`ցանկալի է կառավարչի կամ կառավարչի տեղակալի 

Լեզուների իմացությունը

Հայերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց, անգլերենի` լավ իմացություն

Գործարար որակները

Բանկային օրենսդրության, համապատասխան նորմատիվ իրավական ակտերի և ներքին կարգերի, կանոնակարգերի իմացություն, համագործակցելու, վաճառելու ունակություն, պատասխանատվության զգացում, վերլուծելու և բանակցելու ունակություն, նախաձեռնողականություն, MS Office-ի հմուտ օգտատեր, Excel, Power Point ծրագրերի գերազանց իմացություն

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (նկարով)
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որի համար դիմում են:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է ռեզյումեների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

30.11.2025թ.


DBA-Engineer (Middle) (Patroni + PostgreSQL)

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

DBA-Engineer (Middle) (Patroni + PostgreSQL)

Պարտականությունները

- Patroni + PostgreSQL կլաստերների տեղադրում և կարգաբերում
- Տվյալների բազաների անխափան աշխատանքի ապահովում, կլաստերի վիճակի մոնիթորինգ
- Պահուստային կրկնօրինակման կարգաբերում և սպասարկում
- Տվյալների բազայի աշխատանքի օպտիմալացում, վերլուծություն և խնդիրների վերացում։
- Տվյալների բազայի մոնիթորինգի կարգաբերում և սպասարկում Zabbix-ի միջոցով։
- Մանսակցություն տվյալների միգրացիայի գործընթացին
-  Համագործակցություն մշակողների և համակարգային ինժեներների հետ՝ տվյալների բազաների պատշաճ ինտեգրումն ապահովելու համար հավելվածների մեջ։ 
- Մասնակցություն գործընթացների և ենթակառուցվածքների փաստաթղթավորմանը։

Հիմնական պահանջները

Կրթությունը

Համակարգչային գիտություն, տեղեկատվական համակարգեր կամ համարժեք կրթություն   /Հավաստագիրը կարող է լինել պաշտոնի համար որակավորման չափանիշ/

Աշխատանքային փորձ

DBA  Middle.

Գիտելիքներ

- PostgreSQL տվյալների բազաների հետ աշխատանքի փորձ ( կարգաբերում, ադմինիստրավորում, պահուստային կրկնօրինակում, վերականգնում).
- Patroni  կամ նմանատիպ Repmgr, Pacemaker կլաստերների հետ աշխատանքի փորձ
- Տվյալների բազաների արագ հասանելիության և անխափանության սկզբունքների ըմբռնում։
- Տվյալների բազայի մոնիթորինգի համար Zabbix-ի կարգաբերման և օգտագործման փորձ։
- Տվյալների բազաների աշխատանքի օպտիմալացում ( ինդեքսներ, հարցումներ, կոնֆիգուրացիայի կարգաբերումներ).
- Linux օպերացիոն համակարգի հիմունքներ (ծառայությունների կարգաբերում, cron, ֆայլային համակարգ)

- DevOps թիմի հետ աշխատանքի փորձ  (ցանկալի)

Այլ հմտություններ

- Կոնտեյներների հետ աշխատանքի փորձ (Docker, Kubernetes).
- Ենթակառուցվածքային գործիքների աշխատանքի փորձ (Ansible, Terraform).
- CI/CD սկզբունքների իմացություն.
- Ամպային պլատֆորմենրի հետ աշխատանքի փորձ (Yandex Cloud, AWS, GCP).
- SQL իմացություն և բարդ հարցումների օպտիմալացում
- Այլ տվյալների բազաների հետ աշխատանքի փորձ (MySQL, MongoDB).

Գործարար որակներ, անձնական հատկանիշներ

Ենթակառուցվածքների զարգացման պայմաններում աշխատելու կարողություն  (իրականացում զրոյից):
Խնդիրները վերլուծելու և լուծումներ գտնելու ունակություն։
Պատասխանատվություն, մանրուքների նկատմամբ ուշադրություն, թիմում աշխատելու ունակություն։

Դիմելու կարգ

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (պարտադիր նկարով)`
հասցեին` պարտադիր նշելով պաշտոնը, որին հավակնում են:
Խնդրում ենք նշել ակնկալվող աշխատավարձը:

Ընտրության կարգը

Առաջին փուլում իրականացվում է անձնական տվյալների վերլուծություն` աշխատատեղերի պահանջների համապատասխան: Այս փուլն անցնելու դեպքում թեկնածուները հրավիրվում են հարցազրույցի:

Դիմելու վերջնաժամկետը

30.11.2025


Կիբերանվտանգության մասնագետ

ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Աշխատատեղի անվանումը

Կիբերանվտանգության մասնագետ

Պարտականությունները

  • Մշակել, ներդնել և պահպանել SIEM լուծումներ՝ անվտանգության միջադեպերը հայտնաբերելու և դրանց արձագանքելու համար։

  • Համագործակցել միջֆունկցիոնալ թիմերի հետ՝ անվտանգության ռիսկերը և խոցելիությունները բացահայտելու և մեղմելու համար։

  • Մշակել և պահպանել անվտանգության քաղաքականություն, ընթացակարգեր և ստանդարտներ՝ կարգավորող պահանջներին համապատասխանությունն ապահովելու համար։

  • Անցկացնել անվտանգության գնահատումներ և աուդիտներ՝ բացթողումները բացահայտելու և շտկման գործողություններ առաջարկելու համար։

  • Տրամադրել տեխնիկական ուղեցույց և աջակցություն այլ թիմերին անվտանգության հետ կապված հարցերի վերաբերյալ։

Հիմնական պահանջները

Կրթություն

Համակարգչային գիտություն, տեղեկատվական համակարգեր կամ համարժեք կրթություն կամ աշխատանքային փորձ

Մասնագիտական փորձ

  • Անվտանգության տեղեկատվության և իրադարձությունների կառավարման (SIEM) (Splunk, QRadar, Wazuh, ArcSight և այլն) գործիքների փորձ։

  • Անվտանգության հասկացությունների, սկզբունքների և լավագույն փորձի խորը ըմբռնում։

  • Անվտանգության միջադեպերին արձագանքման և կառավարման փորձ։

  • Գերազանց վերլուծական և խնդիրներ լուծելու հմտություններ։

Գիտելիք

  • 5 տարվա աշխատանքային փորձ տեղեկատվական անվտանգության կամ կիբերանվտանգության ոլորտում

  • Ունենալ դինամիկ և ստատիկ կիրառական անվտանգության թեստավորման, վերակազմակերպման, ավտոմատացման, IDS/IPS համակարգերի, Burp Suite-ի, Nmap-ի, Nessus-ի և Metasploit-ի և այլնի խորը գիտելիքներ։

  • Մեծ ծավալի գրանցամատյանների, ցանցային տվյալների և այլ հարձակման արտեֆակտների վերլուծության գործնական փորձ։

  • Խոցելիության սկանավորման լուծումների հետ աշխատելու փորձ։

  • Հակավիրուսային և անվտանգության ծրագրերի հետ աշխատելու հմտություն։

  • Հավաստագիրը կարող է լինել պաշտոնի համար որակավորման չափանիշ։

Կարողություն

  • Մրցակցային առաջադրանքների ճնշման տակ ծանրաբեռնված աշխատանքային բեռը առաջնահերթություն տալու ունակություն,

  • Ուժեղ միջանձնային հմտություններ, հաղորդակցման հմտություններ, թիմային աշխատանք

  • Շրջակա միջավայրի որոշակի կիրառությունների վերաբերյալ նոր գիտելիքներ արագ ձեռք բերելու ունակություն

Դիմումի կարգը

Թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել իրենց ռեզյումեն (պարտադիր նկարով, ցանկալի է ռուսերեն լեզվով)`

հասցեին` էլ. նամակի թեմայի տողում նշելով այն պաշտոնը, որի համար դիմում եք։

 Խնդրում ենք նշել Ձեր նվազագույն աշխատավարձի նախատեսվող չափը։

Ընտրության կարգը

Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ միայն նախնական ընտրությունն անցած թեկնածուների հետ կապ կհաստատվի հարցազրույցի նշանակման համար։

Դիմելու վերջնաժամկետը

24.11.25թ.