Յունիբանկն իր հաճախորդներին առաջարկում է Visa, MasterCard միջազգային քարտեր, ինչպես նաև Arca տեղական քարտեր: 
Քարտերի միջոցով հնարավոր է`
  • կանխիկ գումար ստանալ
  • կատարել վճարումներ առեւտրի եւ սպասարկման կետերում
  • կատարել օնլայն վճարումներ
Բանկային քարտեր

 MasterCard Standard
 Քարտի սակագները





 MasterCard Gold
 Քարտի սակագները





 MasterCard World elite
 Քարտի սակագները





 ArCa Classic





14 - 25 տարեկան անձանց բանկն առաջարկում է U-Teenager դեբետային քարտեր

Դեբետային քարտ "U - Teenager"

Քարտապանի նկատմամբ պահանջները

  • Ֆիզկական անձ, ՀՀ ռեզիդենտ
  • Տարիքային սահմանափակում – 14 - 25 տարեկան /ներառյալ/

Ներկայացվող փաստաթղթերը

- դիմում

- անձնագիր

- սոցիալական քարտ /ID քարտ/

Քարտի տեսակը

Visa Classic

Քարտի թողարկում

անվճար

Քարտի տարեկան սպասարկում

2000 ՀՀ դրամ

Չնվազող մնացորդ

0

Քարտի վերաթողարկում (մաշված/տեխնիկական անսարքություն/PIN ծածկագրի կորուստ/քարտի կորուստ)

2000 AMD

Ամսական քաղվածքի տրամադրում

անվճար

Քարտի տեղադրում STOP ցուցակում

10 000 ՀՀ դրամ

Կանխիկի տրամադրում

Բանկի կանխիկացման կետերում

լոկալ բանկերի կանխիկացման կետերում

այլ բանկերի կանխիկացման կետերում

0%

1%

1.3%

Գործարքներ առևտրային կետերում

0%

Oրական գործարքի սահմանաչափ

1 000 000 ՀՀ դրամ

Քարտային հաշվի դրական մնացորդի նկատմամբ հաշվարկվող տարեկան տոկոսադրույք

0%

Տույժ վճարային սահմանաչափի չթույլատրվող գերազանցման համար

36%

"SMS-բանկինգ" ծառայություն

անվճար

Քարտի գործողության ժամկետ

3 տարի


Դեբետային քարտեր

Բանկային քարտի կորուստը

Բանկային քարտի կորստի կամ գողանալու դեպքում ձեռնարկվող միջոցառումները

Քարտապանը պարտավոր է ձեռնարկել բոլոր անհրաժեշտ միջոցները քարտի կորուստը կամ անօրինական օգտագործումը կանխելու համար: Քարտի կորուստ է դիտվում այն կորցնելը, յուրացումը, բռնագրավումը: Քարտը կորցնելու կամ գողանալու դեպքում քարտապանը պարտավոր է բանկին այդ մասին անհապաղ տեղեկացնել` (+37410) 555 385 կամ (+37410) 59 55 55 հեռախոսահամարներով, (+37410) 55 51 40 ֆաքսով, unibank@unibank.am էլեկտրոնային փոստի հասցեով կամ այցելել բանկ` քարտի գործողությունը դադարեցնելու նպատակով: Ընդ որում, գրավոր կամ բանավոր ծանուցումը պետք է զուգորդվի քարտապանի կողմից դիմումում նշված գաղտնաբառի նշումով, իսկ գրավոր և/կամ ֆաքսով տրված ծանուցումը` նաև քարտապանի ստորագրությամբ: Բացի դրանից, քարտապանը ծանուցմամբ պետք է բանկին հայտնի նաև քարտի համարը և գործողության ժամկետը:

Քարտապանի կողմից քարտի կորստի մասին բանավոր եղանակով ցանկացած ծանուցում պետք է հաստատվի քարտապանի կողմից բանկին գրավոր ներկայացված դիմումում` բանկին բանավոր ծանուցում տրամադրելու պահից սկսած 24 ժամվա ընթացքում: Քարտապանի կողմից բանկին ուղղված ծանուցման մեջ ամենայն մանրամասնությամբ պետք է նշված լինեն քարտի կորստի կամ գողության մասին բոլոր հանգամանքները, ինչպես նաև քարտը անօրինական կարգով օգտագործելու վերաբերյալ այն բոլոր տեղեկությունները, որոնք հայտնի են դարձել քարտապանին: Բանկը իրավունք է վերապահում իրեն ստացված տեղեկությունները տրամադրել իրավասու մարմինների տիրապետմանը` անհրաժեշտ հետաքննություն իրականացնելու նպատակով: Քարտապանը իր հերթին պետք է ձեռնարկի բոլոր անհրաժեշտ միջոցները, որպեսզի օժանդակի կորած քարտի հետախուզմանը և հայտնաբերմանը:

Քարտը կորցնելու, հափշտակվելու, կամ բռնագրավվելու մասին ծանուցման ամսաթիվ և ժամանակ է համարվում բանկի կողմից քարտապանի ստորագրությամբ վավերացված ծանուցումը փաստացի ստանալու ամսաթիվը և ժամանակը: Քարտապանի ծանուցումը ստանալուց հետո քարտապանի պատասխանատվությունը քարտի հետագա օգտագործման համար բանկի կողմից դադարեցվում է:

Քարտապանի տվյալները ստուգելուց և հաճախորդին նույնականացնելուց հետո քարտային սպասարկման բաժնի աշխատակիցը քարտը բլոկավորում է` քարտի կարգավիճակը փոխելով համապատասխանաբար կորցրածի կամ գողացվածի: Քարտային սպասարկման բաժնի աշխատակիցը ստուգում է քարտով կատարված գործարքները, որից հետո քարտապանից ճշտում է նախընտրելի տարբերակը (թողարկել, չթողարկել, թողնել բլոկավորված մինչև քարտի գտնելը, թողարկել որևէ ժամկետից հետո և այլն): Եթե քարտապանը գտնում է քարտը, ապա տեղեկացնում է քարտային սպասարկման բաժնի աշխատակցին: Վերջինս հաճախորդի նույնականացումից հետո ապաբլոկավորում է քարտը: Եթե քարտապանը չի գտնում քարտը, ապա մոտենալով բանկի ցանկացած մասնաճյուղ` լրացնում է քարտը վերաթողարկելու վերաբերյալ դիմումի ձևը (նշելով վերաթողարկման պատճառը): Երեք աշխատանքային օրվա ընթացքում քարտապանին տրամադրվում է նոր քարտ` նոր PIN կոդով և քարտային հաշվով:


Վերադառնալ ցանկին

Թարմացված է` 12/11/2018 23:02